Pakiet Isle of Siptah
Isle of Siptah to ogromny dodatek do survivalowej gry Conan Exiles z otwartym światem, który zawiera nową rozległą wyspę do eksploracji, nowych, monstrualnych i groźnych przeciwników do zabicia, nowe elementy budynków i zupełnie nowy cykl rozgrywki. Walcz przeciw starszym rasom w nowych podziemiach. Pokonaj demoniczne stwory zrodzone z czystego chaosu. Staw czoła magicznej fali i uzyskaj kontrolę nad jedynym źródłem niewolników na wyspie.
Na wyspę trafiasz jako samotny rozbitek. Poza strzępami ubioru nie masz nic, zaczynasz więc od wykonania niezbędnych do przetrwania narzędzi. Z czasem od prostego obozowiska i prymitywnych kamiennych przyrządów dochodzisz do ogromnej fortecy i wielkich mieczy z utwardzonej stali bądź obsydianu.
Rozpocznij zupełnie nową przygodę na ogromnej Wyspie Siptaha. Eksploruj skąpane w słońcu, zasłane szczątkami statków plaże, przemierzaj gęste sekwojowe lasy oraz rozległe doliny z acherońskimi ruinami, penetruj pozostałości stygijskiej kolonii i złowieszczą Wieżę Siptaha w centrum wyspy.
Z Wieży Siptaha rozlewają się po wyspie potężne fale zakazanej magii, której źródłem jest sam starszy bóg Nyarlathotep. Po ich przejściu pojawiają się ludzie i stwory przeteleportowani w tajemniczy sposób z innych światów. Działaj szybko, by pojmać tych przybyszy, zanim zasilą armie innych graczy.