Isle of Siptah Paketi
Isle of Siptah, açık dünya hayatta kalma oyunu Conan Exiles'a gelen ve keşfedilecek yeni ve geniş bir ada, katledilecek büyük ve korkunç yeni yaratıklar, yeni inşa setleri ve yepyeni bir oynanış döngüsü içeren devasa bir genişletmedir. Yeni yeraltı zindanlarında eski ırklar ile savaş. Saf kaos fırtınasından doğan şeytani canavarları alt et. Adanın tek thrall kaynağını güvence altına almak için dalgalara hükmet.
Adaya bir gemi enkazında ve yalnız bir şekilde ulaşıyorsun. Yalnızca yanındaki hurdaları kullanarak hayatta kalmak için ihtiyaç duyduğun araçları üretiyorsun. Başta basit bir kamp ve birtakım basit taş aletler, sonra zamanla bir kale ve sert çelikten ya da obsidyenden yapılmış acımasız büyük kılıçlar.
Devasa Isle of Siptah'ta taze ve yeni bir deneyime başla. Gemi enkazlarıyla dolu ve güneşte kavrulmuş kumsalları, sık ve uzun ağaçlarla dolu Redwood ormanlarını, antik Acheronian harabeleriyle dolu geniş vadileri, bir Stygian kolonisinin kalıntılarını ve adanın merkezindeki uğursuz Tower of Siptah'ı keşfet.
Eski tanrı Nyarlathotep tarafından sağlanan yasaklı büyünün güçlü dalgaları Tower of Siptah'tan yayılıyor. İnsanlar ve yaratıklar, dış dünyadan ışınlanarak burada beliriyor. Onları ele geçirmek için hızlı hareket etmezsen diğer oyuncular kendi ordularını kurarken geride kalırsın.