Conan Exiles — Pakiet modderski
Conan Exiles to wieloosobowa gra survivalowa online osadzona w świecie Conana Barbarzyńcy. Przetrwaj w dzikim świecie, zbuduj dom — a nawet całe królestwo — i zdominuj swoich wrogów podczas epickich wojen.
W Conan Exiles można grać w trybie jednoosobowym, w trybie współpracy lub w trybie wieloosobowym online — w stale istniejącym świecie gry.