Conan Exiles Modkit
Conan Exiles, Barbar Conan topraklarında geçen bir açık dünya hayatta kalma oyunudur. Vahşi bir dünyada hayatta kal, bir ev ve bir krallık inşa et ve destansı savaşlarda düşmanlarının üzerinde egemenlik kur.
Conan Exiles tamamen tek oyunculu olarak, eşli oyun modunda veya sürekli çevrimiçi çok oyunculu modda oynanabilir.