Conan Exiles — Pakiet Smoczy Ludzie
Buduj potężne zamki i gigantyczne twierdze z pakietem Smoczy Ludzie. Poczuj średniowieczny klimat i skorzystaj z wielu całkowicie nowych elementów konstrukcyjnych, takich jak strzeliste iglice, nowy rodzaj wzmocnionego okna oraz spadzisty dach z oknem.