Conan Exiles - People of the Dragon Paketi
People of the Dragon Paketi ile ihtişamlı kaleler ve yüce hisarlar kur. Uzun kuleler, yeni tahkimatlı bir pencere türü ve pencereli eğimli çatı gibi çeşitli yeni inşa parçalarıyla özel orta çağ tarzının keyfini çıkar.