Conan Exiles - Riders of Hyboria Pack
With the Riders of Hyboria Pack you can equip your horse with unique new saddles, gear yourself up in armors from the region of Poitain, build a stable with new building pieces and decorate it with placeables such as carts, haystacks and wheel barrows.
All the new content in Riders of Hyboria Pack is exclusive to this DLC and adds a host of new visual options but does not give any in-game advantage in power. All the new items have comparable stats to existing items.