Pakiet Jeźdźcy Hyborii
Zawartość pakietu Jeźdźcy Hyborii dostępna jest wyłącznie w tym dodatku DLC i wprowadza wiele opcji wizualnych — nie zapewnia jednak żadnej realnej przewagi w grze. Statystyki nowych przedmiotów są porównywalne ze statystykami obecnie istniejących przedmiotów.