Conan Exiles - Seekers of the Dawn Pack
Craft three new armor sets, like the fearsome Yamatai Demon medium armor and twelve new weapons, including three Katanas! Decorate your body with five new warpaints and own five unique pets which can be tamed through the new pet system.
All the new content from Seekers of the Dawn Pack is exclusive to this DLC and adds a host of new visual options but does not give any in-game advantage in power. All the new items have comparable stats to existing items.