Conan Exiles - Year 1 DLC Bundle
The four core DLCs add tons of new content and allow you to build great and unique strongholds with a host of new building pieces from different cultures. You can also dress yourself in exotic armors and wield fearsome weapons and get your hands on exclusive pets and decorative tattoos.