Zestaw pakietów DLC z 1. roku
Te cztery główne pakiety dodatków wzbogacają grę o nową zawartość i pozwalają budować wielkie, niepowtarzalne twierdze, przy użyciu szerokiego wachlarza nowych elementów konstrukcyjnych na motywach różnych kultur. Dodatkowo można dzięki nim wyposażyć postać w egzotyczne pancerze i groźne oręże oraz zdobyć wyjątkowe zwierzaki i ozdobne tatuaże.