Year 1 DLC Paketi
Bu dört ana DLC oyuna sayısız yeni içerik ekliyor ve farklı kültürlerden yapı parçalarıyla büyük ve eşsiz kaleler yapabilmeni sağlıyor. Ayrıca sen de egzotik zırhlar kuşanabilir, korkutucu silahlarını savurabilir, özel evcil hayvanlar ve şık dövmeler edinebilirsin.