Zestaw pakietów DLC z 2. roku
Dosiądź ekskluzywnych wierzchowców i ubierz je w unikatowe zbroje, zbuduj ociekające przepychem turańskie pałace, postaw własną arenę gladiatorów, ubierz swoją postać w luksusowe stroje i popisuj się wyjątkowymi emotkami.