Year 2 DLC Paketi
Özel binekleri sür ve onları eşsiz zırhlarla kuşandır, varlıklı Turan bölgeleri inşa et, kendi gladyatör arenanı kur, en şatafatlı kıyafetlerini giy ve benzersiz ifadeler kullan.