Conan Exiles Enhanced Dev Kit
Conan Exiles er et open world-overlevelsesspil, der finder sted i Conan the Barbarians verden. Overlev i en nådesløs verden, byg et hjem og et kongerige, og knus dine fjender i episke krige.