Conan Exiles Enhanced Dev Kit
Conan Exiles ialah survival dunia terbuka yang berlatarkan tanah Conan the Barbarian. Bertahan hidup dalam dunia liar, bina kediaman dan kingdom anda, serta kuasai musuh dalam peperangan epik.