Conarium
Conarium to mrożąca krew w żyłach gra zainspirowana twórczością Lovecrafta. Poznaj porywającą historię czterech naukowców i ich prób wykroczenia poza granice natury, które zazwyczaj uważa się za absolutne. Gra nawiązuje do utworu H. P. Lovecrafta „W górach szaleństwa”, choć jej akcja toczy się już po wydarzeniach z noweli.
Wcielasz się w postać Franka Gilmana, który ocknął się w pomieszczeniu wypełnionym dziwnymi, pulsującymi odgłosami. Dziwaczne urządzenie na stole rzuca na ściany światła i cienie układające się w makabryczny taniec. Nie pamiętasz nic, prócz nazwy i lokalizacji miejsca, w którym się znajdujesz. To Upuaut – obecnie opuszczona baza antarktyczna w pobliżu bieguna południowego. Zdaje się, że wydarzyło się tu coś bardzo, bardzo złego. Wspomnienia nie dają ci żadnej wskazówki i ogarnia cię dziwny stan bezbronności. Jesteś tylko częścią pewnej osobliwej całości. Znasz to uczucie, a mimo to wydaje ci się obce... Wkrótce odkrywasz, że użycie tego urządzenia podczas ekspedycji cię zabiło. Śmierć cię odmieniła – zdarzało Ci się widywać strzępki wspomnień z dziwnych miejsc. Odczuwasz utratę czegoś ważnego... i zabranie ze sobą cząstki mroku.
Zbadaj antarktyczną bazę, a także sny i wizje. Przeanalizuj wskazówki i odkryj sekrety, unikając za wszelką cenę makabrycznych istot.
Conarium działa na silniku Unreal Engine 4 pozwalającym zastosować najnowocześniejsze efekty wizualne w celu stworzenia jeszcze bardziej wciągającej historii i rozgrywki.