Concord - Digital Deluxe Edition Upgrade
Each match is a new adventure as you team up with friends online and take on rival Freegunner crews to complete high-stakes jobs across the Concord galaxy in online PVP modes.
As you play, complete daily and weekly challenges from the Job Board to earn progression, unlock new items for your Freegunners, and learn more about the characters, worlds, and factions in the Concord Galaxy with the Galactic Guide. Win or lose, every match offers rewarding progression.