Concord – ulepszenie Digital Deluxe Edition
Każde starcie to nowa przygoda. Utwórz ze znajomymi sieciową drużynę i zmierz się z załogami freegunnerskich rywali, by wykonywać zlecenia o wysokiej stawce w galaktyce Concord w ramach sieciowych trybów PvP.
Wykonuj podczas gry dzienne i tygodniowe wyzwania z tablicy zleceń, aby czynić postępy, odblokowywać nowe przedmioty dla swoich freegunnerów i dowiedzieć się więcej o postaciach, światach i frakcjach galaktyki Concord z lektury „Przewodnika galaktycznego”. Każde starcie – wygrane i przegrane – zapewnia postępy w rozwoju.