CONSCRIPT
Podczas I wojny światowej samotny francuski żołnierz przemierza labirynty okopów, szukając ograniczonych zasobów i rozwiązując skomplikowane zagadki − wszystko to podczas walki o przetrwanie w centrum najbrutalniejszego i najstraszniejszego konfliktu w historii ludzkości.