CONSCRIPT - Digital Deluxe Edition
CONSCRIPT to nowa gra typu survival horror inspirowana klasyką tego gatunku, której akcja toczy się w 1916 roku podczas I wojny światowej. CONSCRIPT stanowi połączenie wszystkich mechanizmów starszych gier typu horror ze spójną, unikatową i pełną napięcia rozgrywką.