CONSCRIPT - Golden Gun Pack
Złota Broń to replika pozłacanego pistoletu Mauser C96. „Pozłacana chińska replika standardowego, półautomatycznego niemieckiego pistoletu. Niedokładne oznaczenia na przyrządach celowniczych świadczą o tym, że jest to replika”.