TESTING ONLY
Conscript is a horrifying account of the cost of Verdun, and all of its battles and its loss, framed entirely as a classical survival horror game, for all of the good and bad that implies. It's a punishing, dire take on the war and a unique approach to a genre that I'd mistaken for being creatively wrung dry.