Construction Simulator 3
Oplev en idyllisk europæisk by i efterfølgeren til Construction Simulator 2. Kør i over 50 licenserede køretøjer fra mærker som Caterpillar, Liebherr, CASE, Bobcat og flere. Tag dig af forskellige og udfordrende kontrakter såsom vejbygning, husbygning og renoveringer. Udforsk et 10 km² stort kort med tre forskellige distrikter: en landsby, et industriområde og en moderne by. Lås op for nye kontrakter og køretøjer, efterhånden som din virksomhed vokser. Nyd nye funktioner såsom Liebherr LB 28-vognen til brobygning og den fordybende cockpitvisning, der giver dig mulighed for at opleve hvert køretøj indefra. Med over 70 nye kontrakter kan du forme Neusteins skyline og vise dine evner frem!