Construction Simulator 3
Build, drive, and grow your company across a vast European town with 50+ licensed vehicles and 70+ contracts.
Discover an idyllic European town in the sequel to Construction Simulator 2. Drive over 50 licensed vehicles from brands such as Caterpillar, Liebherr, CASE, Bobcat, and more. Take on diverse and challenging contracts such as road construction, house-building, and refurbishments. Explore a 10 km² map with three distinct districts: a village, industrial area, and modern town. Unlock new contracts and vehicles as your company grows. Enjoy new features such as the Liebherr LB 28 rig for bridge construction and the immersive cockpit view, allowing you to experience every vehicle from the inside. With over 70 new contracts, shape the skyline of Neustein and showcase your skills!