Construction Simulator 3
Construction Simulator 2'nin devam oyununda, Avrupa'nın cennet gibi bir kasabasını keşfedin. Caterpillar, Liebherr, CASE, Bobcat ve daha birçok markanın 50'den fazla lisanslı aracını kullanın. Yol yapımı, ev inşaatı ve yenileme gibi çeşitli ve zorlu sözleşmeleri üstlenin. Üç farklı bölgeden oluşan 10 km²'lik bir haritayı keşfedin: bir köy, sanayi bölgesi ve modern bir kasaba. Şirketiniz büyüdükçe yeni sözleşmelerin ve araçların kilidini açın. Köprü inşaatı için Liebherr LB 28 platformu ve her aracı içeriden deneyimlemenizi sağlayan sürükleyici kokpit görünümü gibi yeni özelliklerin tadını çıkarın. 70'ten fazla yeni sözleşmeyle Neustein'in silüetini şekillendirin ve becerilerinizi sergileyin!