Construction Simulator 3
Temui sebuah bandar Eropah yang indah dalam sekuel Construction Simulator 2. Pandu lebih 50 kenderaan berlesen daripada jenama seperti Caterpillar, Liebherr, CASE, Bobcat dan banyak lagi. Ambil kontrak yang pelbagai dan mencabar seperti pembinaan jalan raya, pembinaan rumah dan pengubahsuaian. Terokai peta seluas 10 km² dengan tiga daerah berbeza: sebuah kampung, kawasan perindustrian dan bandar moden. Buka kunci kontrak dan kenderaan baharu apabila syarikat anda berkembang. Nikmati ciri baharu seperti rig Liebherr LB 28 untuk pembinaan jambatan dan pemandangan kokpit yang mengasyikkan, membolehkan anda mengalami setiap kenderaan dari dalam. Dengan lebih 70 kontrak baharu, bentuk latar langit Neustein dan pamerkan kemahiran anda!