Construction Simulator 3
Zbuduj, prowadź i rozwijaj swoją firmę w rozległym europejskim mieście, dysponując ponad 50 licencjonowanymi pojazdami i ponad 70 umowami.
Odkryj idylliczne europejskie miasteczko w sequelu Construction Simulator 2. Poprowadź ponad 50 licencjonowanych pojazdów takich marek jak Caterpillar, Liebherr, CASE, Bobcat i innych. Podejmij się zróżnicowanych i wymagających zleceń, takich jak budowa dróg, domów i remonty. Przemierzaj mapę o powierzchni 10 km² z trzema odrębnymi dzielnicami: wioską, obszarem przemysłowym i nowoczesnym miastem. Odblokowuj nowe zlecenia i pojazdy wraz z rozwojem firmy. Ciesz się nowymi funkcjami, takimi jak wiertnica Liebherr LB 28 do budowy mostów i wciągający widok z kokpitu, pozwalający zobaczyć każdy pojazd od środka. Dzięki ponad 70 nowym zleceniom ukształtuj panoramę Neustein i pokaż swoje umiejętności!