Contain
With the game code written fully from scratch, Contain:Genesis pushes our operational capabilities beyond the limits. We have areas that have been rebuilt from top to bottom, visually and audibly overhauled, with increased atmospheric intensity. The mission zones you thought you knew are now far more unsettling, each shadow hiding a different threat. The improvements coming with Genesis make every moment more realistic and more tense — from how you hold your weapon to how you take each step.
Every bullet you carry, every med kit you take, and every grenade you choose shapes the decisions you will make during the mission. Your gear determines the rhythm of the firefight; define how far you can push, when you need to take risks, and when you need to fall back. With Contain: Genesis, our armory has expanded even further with more weapons and new parts to modify them.