Control Sezon Bileti
Sezon Bileti alarak Control'ün dünyasında daha derine dal. Şimdi satın al ve 1. Genişletme olan "The Foundation'a" sahip ol 2020 Yaz sonunda 2. Genişletme "AWE" paketini de elde edeceksin.
Astral Uçak gerçekliğimize çarpıyor. Federal Control Bürosu yöneticisi Jesse Faden, Foundation'ın mağaralarında gezerek Astral Uçak'ın Yaşlı Evi tüketmesine engel olmalı. Kayıp Harekat Amiri Helen Marshall, bu tehdidi örten sır perdesi hakkında bazı cevaplara sahip olabilir...
The Foundation eklentisi yeni hikaye içeriği ve yan görevlerinin yanı sıra Yaşlı Ev'in gizemli geçmişinden esinlenen yeni silahlar ve modlar içeriyor.