The Foundation: 1. Genişletme
The Foundation eklentisi yeni hikaye içeriği ve yan görevlerinin yanı sıra Yaşlı Ev'in gizemli geçmişinden esinlenen yeni silahlar ve modlar içeriyor.
Astral Uçak gerçekliğimize çarpıyor. Federal Control Bürosu yöneticisi Jesse Faden, Foundation'ın mağaralarında gezerek Astral Uçak'ın Yaşlı Evi tüketmesine engel olmalı. Kayıp Harekat Amiri Helen Marshall, bu tehdidi örten sır perdesi hakkında bazı cevaplara sahip olabilir...