Control Ultimate Edition
Control Ultimate Edition zawiera podstawową grę oraz wszystkie wydane wcześniej rozszerzenia („Fundament” oraz „WAŚ”) w jednym, wyjątkowo ekonomicznym zestawie.
Federalne Biuro Kontroli zaatakowała niszczycielska istota… Tylko ty posiadasz moc, która może ją powstrzymać. Świat jest teraz twoją bronią w bohaterskiej walce z groźnym przeciwnikiem w niezgłębionym i nieprzewidywalnym otoczeniu. Izolacja zawiodła, a los ludzkości wisi na włosku. Czy uda ci się odzyskać nad wszystkim kontrolę?
Control to wyjątkowo wciągająca i oszałamiająca wizualnie trzecioosobowa gra przygodowa akcji, która zdobyła ponad 80 nagród. Gra łączy otwartą rozgrywkę z charakterystycznym sposobem budowania świata i historii, prezentowanym przez uznanych projektantów z Remedy Entertainment, zapewniając wiele emocji i mnóstwo godzin dobrej zabawy.