Control
Ta trzecioosobowa gra akcji stworzona przez studio Remedy Entertainment postawi przed Tobą nie lada wyzwanie. Musisz posiąść nadprzyrodzone umiejętności, opanować posługiwanie się w pełni modyfikowalną bronią i poradzić sobie z dynamicznie reagującym otoczeniem podczas walki w pełnym realizmu, nieobliczalnym świecie.
Centralną postacią w grze jest Jesse Faden, która oswaja się z rolą dyrektorki agencji, poszukując odpowiedzi na nurtujące ją pytania. Świat Control ma do opowiedzenia swoją własną historię, podobnie jak sprzymierzeńcy, których Jesse napotka na swojej drodze. Współpracując z innymi agentami, bohaterka wpada na trop dziwnych eksperymentów i sekretów.