Control
New York'taki gizli bir büro, dünya dışı bir tehdit tarafından istila edilince, yeni Müdür olarak Control'ü ele almak için başa geçtin.
Remedy Entertainment'ın hazırladığı bu doğaüstü 3. şahıs aksiyon macera oyunu, savaşarak kapsamlı ve tahmin edilemeyen bir dünyada ilerlerken bir yandan da doğaüstü yetenek kombinasyonlarında, özelleştirilebilir ekipmanlarda ve duyarlı ortamlarda ustalaşmanızı gerektiriyor.
Control, Jesse Faden'ın hikâyesini ve onun Müdür rolüne bürünürken sorularına cevap arayışını konu alıyor. Tıpkı Control dünyasının olduğu gibi Jesse'nin yolculuğunda karşılaştığı dostlarının da kendi hikâyeleri var. Jesse diğer Büro ajanlarıyla çalışırken gizli deney ve sırları keşfeder.