CONV/RGENCE: Skórka Zniszczonego Ekko
Zrujnowanie pojawia się w Zaun wraz ze skórką Zniszczonego Ekko i Smug Z. Skórkę Zniszczonego Ekko i Smug Z będzie można użyć, gdy Elie otworzy swój sklep na początku rozdziału II.