CONV/RGENCE: Mahvolmuş Ekko Kostümü
Mahvolmuş Ekko kostümü ve Z-İzi ile Afet, Zaun'a uzanıyor. Mahvolmuş Ekko kostümünü ve Z-İzi'ni 2. Bölüm'ün başında Elie dükkânını açtığında kuşanabilirsin.