CONVERGENCE: Star Guardian Ekko Skin
Star Guardian skin and Z-Trail - Shine brighter than any darkness with the Star Guardian Ekko skin. The Star Guardian skin and Z-Trail will be equipable once Elie opens her shop at the beginning of Chapter II.