CONV/RGENCE: Skórka Czarodzieja Gwiazd Ekko
Skórka Czarodzieja Gwiazd i Smug Z – Przebij się przez ciemność dzięki skórce Czarodzieja Gwiazd Ekko. Skórkę Czarodzieja Gwiazd i Smug Z będzie można użyć, gdy Elie otworzy swój sklep na początku rozdziału II.