Cooking Simulator - BBQ
The hit Cooking Simulator expands outdoors with the BBQ DLC, turning your game into the ultimate BBQ restaurant simulator.
The hit Cooking Simulator expands outdoors with the BBQ DLC, turning your game into the ultimate BBQ restaurant simulator. Use realistic grilling techniques to serve tender brisket, juicy burgers, and sizzling ribs — all set in a sun-soaked southern atmosphere.
Step outside the kitchen and into a brand-new outdoor cooking simulator experience. With gas and charcoal grills, tools, fryers, and custom crispness and aromatisation techniques you’ll discover what it takes to become a true grilmaster.
This expansion transforms Cooking Simulator into a realistic BBQ game. It’s more than just flipping burgers — it’s about mastering the craft of outdoor cooking with fire, and flavour. The BBQ DLC adds depth, replayability, and smoky chaos to your favourite cooking game expansion.
Grab your tongs, light the coals, and prove you’re the BBQ master of Cooking Simulator.