Cooking Simulator – BBQ
Cooking Simulator przenosi się na świeże powietrze dzięki DLC BBQ, zmieniając Twoją grę w pełnoprawny symulator restauracji barbecue.
Cooking Simulator przenosi się na świeże powietrze dzięki DLC BBQ, zmieniając Twoją grę w pełnoprawny symulator restauracji barbecue. Wykorzystaj realistyczne techniki grillowania, serwuj delikatny brisket, soczyste burgery i chrupiące żeberka – wszystko w słonecznym, południowym klimacie.
Gotuj w ogniu i dymie, przygotowuj własne burgery i steki, glazuruj żeberka do perfekcji albo usmaż chrupiące kąski. Niezależnie od tego, czy wybierzesz BBQ „low & slow”, czy szybkie grillowanie w wysokiej temperaturze – każdy talerz zależy od twojej perfekcji.
Ten dodatek zmienia Cooking Simulator w arenę BBQ. To coś więcej niż przewracanie burgerów – to sztuka gotowania na ogniu, tworzenia aromatów i smaków. DLC BBQ dodaje głębi, regrywalności i odrobinę dymnego chaosu do twojej ulubionej gry kulinarnej.
Chwyć szczypce, rozpal węgiel i udowodnij, że jesteś mistrzem BBQ w Cooking Simulator.