Cooking Simulator - Cooking with Food Network
Play the new Contest mode with fresh recipes inspired by various Food Network TV shows. The new mode allows you to customize the difficulty and changes your ordinary kitchen into a professional TV studio!
Complete orders one by one in a given time frame and try to get the highest score possible. Serve as many tasty meals as you can and complete additional challenges for extra points! You can also customize your difficulty requirements.
Change your ordinary kitchen theme into a professional TV studio! Decorations, cameras, and lights!