Cooking Simulator - Pizza
Make pizza in the best cooking game! Learn how to bake authentic pizza and run your own Italian pizzeria!
Pizza! New customizable recipes and dozens of fresh ingredients will allow you to make the best, most authentic pizza!
New career mode based on a brand-new quest system and new mechanics for accepting flexible orders.
Prepare dough and sauces using authentic recipes, or mix various ingredients to come up with your own homemade concoctions. Bake 3 different sizes of pizza using a brick oven, and add a personal touch to every order with dozens of realistic ingredients!
Experience a new career mode that offers a much more relaxed and personalized experience. Decide which orders you want to fill and take your time to prepare the most delicious pizzas. Unlock new perks and ingredients and complete various quests focusing on different aspects of baking and serving pizza.
Move to a brand-new, cozy Italian pizzeria consisting of 3 new working areas: a fully-stocked pantry, a prep kitchen, and an oven area. The new location looks stylish and has all the utensils and workspace you’ll need to master the art of crafting top-quality, authentic pizza!