Cooking Simulator - Sushi
Geleneksel Japon mutfağını keşfet ve suşi severleri memnun et. Sirkeli orta taneli pirinci, deniz ürünleri ve çeşitli sebzelerle birlikte nori yapraklarıyla hazırlamayı öğren. Özenle hazırlanmış suşi setlerinin desenlerini, renklerini, dokularını ve lezzetlerini keşfet. Taptaze, hızlı ve gerçekten lezzetli suşiler servis et. Deneyimi daha da zenginleştirmek için zencefil turşusu, wasabi ve soya sosunu eklemeyi unutma!
Bu uyumlu şekilde hazırlanmış tabakları birer sanat eserine dönüştürmeyi öğren. Aklına yepyeni bir kombinasyon gelirse bunu denemekten çekinme! Denemeler yap ve malzemeleri karıştır. Kendi tasarladığın suşi setlerini servis et ve müşterilerin beğenisini kazanıp kazanmayacağını gör. Müşterilerin farklı damak tatlarını göz önünde bulundur ve özel taleplere hazır ol.