Copa City
Anjurkan acara bola sepak bertaraf tinggi dalam permainan 'football tycoon' pertama! Sediakan bandar dan stadium, pastikan keselamatan, dan berikan pesta menakjubkan! Keputusan anda mempengaruhi bandar dan emosi peminat bola sepak!