Copa City: Deluxe Upgrade Pack
Den ultimative Football Tycoon-oplevelse Udvid spillet med nye klubber (Fluminense, Panathinaikos), 5 unikke by-moduler (Tacos, Boba Tea) og elite-tifoer til dit stadion for Dortmund, Bayern, Arsenal og flere!