Copa City: Panathinaikos FC Pack
Command your city with one of Greece’s most storied football institutions. The Panathinaikos FC pack brings the intense atmosphere of elite competition directly into your game, allowing you to manage the chaos and glory of "The Greens" in any urban setting.
Elite Atmosphere: Exclusive tifo designs and stadium decorations inspired by Fluminense’s traditions.