Copa City: Panathinaikos FC Pack
Rządź swoim miastem z jedną z najbardziej utytułowanych instytucji piłkarskich w Grecji. Pakiet Panathinaikos FC wnosi intensywną atmosferę elitarnych rozgrywek bezpośrednio do gry.