Core
Od strzelanek, gier survivalowych i przygodówek po platformówki, łamigłówki i MMORPG – Core ma ponad 50 000 gier w każdym gatunku i codziennie dodaje nowe gry.
Udzielaj się społecznie w Core World i korzystaj z portali, aby grać w gry i odkrywać nowe światy wraz ze znajomymi. Poznaj wirtualny park rozrywki, wybierz się w podróż przez piramidę lub weź udział w ekskluzywnym koncercie deadmau5.
Spersonalizuj ciało i wygląd przy pomocy narzędzia Avatar Designer, wybierając z setek fryzur, akcesoriów i strojów. Wyraź się i stwórz niepowtarzalną cyfrową tożsamość.
Wykorzystaj moc Unreal Engine i uzyskaj dostęp do tysięcy utworów muzycznych, dźwięków i grafik wysokiej jakości, aby stworzyć własną grę, bez konieczności pisania jakiegokolwiek kodu. Możesz też stworzyć własną logikę gry i zbudować własne modele 3D. Możesz natychmiast opublikować swoją grę, aby inni mogli w nią grać i potencjalnie zarobić pieniądze dzięki programowi Core Perks Program.