Corruption 2029
Osadzona w dystopijnej Ameryce, w niezbyt odległej przyszłości, CORRUPTION 2029 to nowa gra taktyczno-strategiczna studia The Bearded Ladies, twórców Mutant Year Zero: Road to Eden.
Wykorzystując swoje niezwykłe zdolności taktyczne, pokieruj ekipą cybernetycznie ulepszonych jednostek na tyłach wroga, aby odkryć przyczynę tytułowego zepsucia.
CORRUPTION 2029 to wymagająca gra taktyczna, która stanowi wyzwanie nawet dla najbardziej wytrawnych miłośników gatunku.