Corruption 2029
Pek de uzak olmayan bir geleceğin distopyan Amerika'sındayız. CORRUPTION 2029, ‘Mutant Year Zero: Road to Eden’ın yaratıcıları The Bearded Ladies'den yeni bir taktiksel strateji oyunudur.
Üstün taktiksel yeteneklerini kullanarak, büyük ölçüde artırılmış ‘birliklerden’ oluşan bir mangayı düşman bölgesinin derinliklerinde yönet ve CORRUPTION'ın kaynağını keşfet.
CORRUPTION 2029, en deneyimli taktik oyuncularını bile sınayacak, zorlu bir taktik oyunudur.